بیش از ۱۱ کشته و زخمی در انفجار دانشگاهی در چین+ فیلم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بیش از ۱۱ کشته و زخمی در انفجار دانشگاهی در چین+ فیلم

بر اثر وقوع انفجاری در دانشگاه نانجینگ چین، ۹ نفر زخمی شده و ۲ نفر دیگر جان خود را از دست دادند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 25
کد خبر: ۱۰۶۷۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، منابع محلی امروز دوشنبه، از وقوع انفجاری در دانشگاه نانجینگ چین خبر دادند؛ که ۹ نفر زخمی و ۲ نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

به گفته مسئولان دانشگاه هوانوردی و فضانوردی نانجینگ چین، این آتش سوزی روز یک شنبه حدد ساعت ۳ بعد از ظهر در آزمایشگاه این حادثه رخ داده است.


با رسیدن نیرو‌های امدادی، بلافاصله ۱۱ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان اعزام شدند. اما ۲ نفر آن‌ها جان خود را از دست دادند.

به گفته آتش نشانی نانجینگ، علت وقوع این حادثه در دست بررسی است./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار